Der er naturligvis flere årsager til dårlige kommunikationsmønstre. Det kan være misforståelser, små konflikter, varierende trivsel, dårlig omgangstone, lav grad af videndeling, sprogbarrierer, åbne kontormiljøer osv. Vores erfaring er, at det altid er muligt at gøre noget ved en dårlig kommunikation.
• Forståelse af god kommunikation.
• Forståelse for, hvilke forudsætninger som må være til stede.
• Indsigt i anerkendende kommunikation.
• Udarbejdelse af handlingsplan for at understøtte den gode kommunikation i teamet.
• Opdagelse af nyt potentiale i kollega-relationerne.
• Læring, som er blevet afprøvet i praksis i eget team.
• Kursets detaljerede indhold og form designes i samarbejde med kunden.
• Forståelse af god kommunikation.
• Forståelse for hvilke forudsætninger som må være til stede.
• Indsigt i anerkendende kommunikation.
• Udarbejdelse af handlingsplan for at understøtte den gode kommunikation i teamet.
• Opdagelse af nyt potentiale i kollega-relationerne.
• Læring, som er blevet afprøvet i praksis i eget team.
• Kursets detaljerede indhold og form designes i samarbejde med kunden.
Using the same old uninspired design, that don’t set your brand apart in a competitive market.
Teams struggling to collaborate effectively, hindering goal achievement and succes.
Low Visibility can limit your reach. We improve SEO to boost your website and drive more traffic
Limited Functionality can hinder your project. We offer solutions for peak performance and flexibility.
Poorly executed processes waste time and money with inefficient and bad methods.
Frequent conflicts disrupt teamwork and hinder productivity and your succes.