DEN GODE KOMMUNIKATION
Ofte er vi ikke bevidste om den energi og kraft, som ligger i at udvikle og styrke vores kommunikationsmønstre. God kommunikation kan være med til at skabe bedre vilkår for både effektiviteten og trivslen i virksomheden.
HVORFOR FUNGERER KOMMUNIKATION IKKE ALTID OPTIMALT?
Der er naturligvis flere årsager til dårlige kommunikationsmønstre. Det kan være misforståelser, små konflikter, varierende trivsel, dårlig omgangstone, lav grad af videndeling, sprogbarrierer, åbne kontormiljøer osv.Vores erfaring er, at det altid er muligt at gøre noget ved en dårlig kommunikation.
UDBYTTE
- Forståelse af god kommunikation.
- Forståelse for, hvilke forudsætninger som må være til stede.
- Indsigt i anerkendende kommunikation.
- Udarbejdelse af handlingsplan for at understøtte den gode kommunikation i teamet.
- Opdagelse af nyt potentiale i kollega-relationerne.
- Læring, som er blevet afprøvet i praksis i eget team.
- Kursets detaljerede indhold og form designes i samarbejde med kunden.